۱۳۹۸ مهر ۳۰, سه‌شنبه

🔥۵ دلیل اینکه چرا باید از Emojis در SEO و PPC استراتژی خود استفاده کنید

ایموجی برای افزایش سئو

ایموجی ها برگشته اند!

درمورد تصمیم Google برای پشتیبانی از ایموجی ها ، هیجان زیادی دیده شده است. آنها توسط گوگل در سال ۲۰۱۵ غیرفعال شدند، فقط یک سال بعد برای احیای مجدد: گوگل اعلام کرد که در صورت لزوم ، مفید و سرگرم کننده ایموجی ها را نشان می دهد.
از آنجا که این نوع شخصیت ها بسیار پرطرفدار هستند، می خواستیم بدانیم که آیا تأثیر آنها در SEO & PPC بوده و آیا باید از آنها استفاده کنیم یا نه.
امروز می خواهیم بدانیم که چرا باید از emojis در استراتژی های SEO و PPC استفاده کنید ، و چگونه می تواند به تجارت شما کمک کند.
ایموجی ها در قطعه ابرداده مانند برچسب ثروتمند یا برچسب عنوان حضور دارند و همچنین می توانند در تبلیغات عنوان در AdWords گنجانده شوند.
از آنجا که می توان آنها را اضافه کرد، تعداد زیادی از وب سایت در حال حاضر از آنها استفاده می کنند.
به نظر می رسد اگر به دنبال یک ایموجی خاص هستید که در واقع در یک بیلبورد برای تبلیغ فیلم استفاده شده بود.
یا Google را برای بازیگران خاص جستجو می کنید.(کریستن 🔔 ، کوین 🥓 و غیره) می توانید نتیجه دقیقی بگیرید دقیقاً همانطور که می خواهید با استفاده از متن جستجو کنید.

آیا ایموجی ها تاثیری در سئو دارند؟

قبل از شروع شیرجه رفتن به تمام دلایل مفید بودن emojis ، باید بدانید که چگونه آنها می توانند بر SEO و PPC تأثیر بگذارند.
بدون شک می توانیم بگوییم که emojis ها توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. هزاره ها آنها را دوست دارند و به جای کلمات آنها را ترجیح می دهند.
در نظرسنجی انجام شده توسط هریس پول و به سفارش پلتفرم GIF Tenor، نتیجه گرفته شد که ۳۶٪ هزاره ها (سنین ۱۸ تا ۳۴ سالگی) به جای استفاده از کلمات، ترجیح می دهند تا تیزهوشان و ایموجی ها ارتباط بهتری از افکار و احساسات خود داشته باشند.
برای همین منظور، یک مطالعه انجام شده توسط AdWeek گزارش داد که ۹۲ درصد از مصرف کنندگان آنلاین از emojis استفاده می کنند.
آندری اسمیرنی تصویرگر، برای حمایت از جامعه ایموجی و نشان دادن ابعاد این عملکرد، اینفوگرافیک جالبی را بر اساس حقایق ایجاد کرد. در زیر می توانید بخشی خرد شده را مشاهده کنید:

در همین موضوع، Dictionary.com مطالب اصلی و بسیار مفیدی را برای کسانی که می خواهند یاد بگیرند و بهتر می فهمند چطور می توان emojis را با خلاقانه ترین روش کار کرد، ایجاد می کند.

بخش اول:

اولین مقاله ای که ما به آن توجه کردیم لیستی از نقل قول هایی است که فقط با استفاده از ایموجی نوشته شده است 😉
آیا emojis در سئو فروشگاه تاثیر دارد؟

تلاش برای نمایش نتایج با ایموجی ها نشان می دهد که تلاش می شود رفتار کاربر و گفتگو به زبان آنها را درک کنیم.
بسیاری از نمایندگان Google تأیید کردند که از داده های رفتاری به عنوان یک سیگنال رتبه بندی استفاده می شود.
ادموند لاو، مهندس سابق گوگل، توضیح داد كه داده های كلیك برای هر موتور جستجو چقدر مهم است.

کاملاً واضح است که هر موتور جستجوی معقول می تواند از داده های کلیک بر روی نتایج خود استفاده کند تا از بازخورد در رتبه بندی برای بهبود کیفیت نتایج جستجو استفاده کند.

نتایج کلیک شده معمولاً باید به سمت پایین پایین بیایند زیرا آنها کم اهمیت تر هستند و اغلب با کلیک بر روی نتایج حباب می شوند.
بارها گوگل نشان داد که رفتار کاربر حساب می شود. در اینجا یک روش جالب برای قرار دادن آن وجود دارد

کاربران جستجو اغلب بهترین قضاوت های مرتبط هستند ، به طوری که اگر آنها نتیجه جستجو خاصی را انتخاب کنند ، احتمالاً مرتبط است یا حداقل مربوط به گزینه های ارائه شده است.

Expedia با نشان دادن نتایج با استفاده از ایموجی ها برای افزایش دید آنلاین و تقویت CTR ، این ویژگی را تجربه کرد.

مثالهای خوبی برای استفاده از ایموجی در عناوین Google Adwords نیز به صورت آنلاین پیدا کردیم.
جنیفر Slegg برای یک مارک خاص که باعث تولید نخ می شود، در وبلاگ خود نمونه ای از آن قرار دهید.

در زیر همانطور که مشاهده می کنید ، تبلیغ با ایموجی ها دارای CTR 1.26٪ و آگهی بدون emoji دارای CTR 0.38٪ بود.
اگر به تبلیغات نگاه کنیم، آنها به استثنای ایموجی، دقیقاً یکسان به نظر می رسند، بنابراین می توانیم با اطمینان بگوییم که آنها کلید دستیابی به نتایج بهتر بودند.
استفاده از ایموجی در عناوین AdWords می تواند ۳۰٪ نرخ کلیک را به شما افزایش دهد.
که باعث بهبود نمره کیفیت می شود و این به معنای موقعیت بهتر تبلیغ و پایین آمدن CPC و در نتیجه CTR حتی بالاتر است.

بخش دوم:

مقاله دوم مقاله ای است که در آن جهت توضیح جهت شکل گیری ایموجی ها و چگونگی سفارش در استفاده صحیح از ایموجی ها در دنیای آنلاین مهم است.
علاقه اصلی Google کمک به کاربران برای دستیابی به نتایج مناسب برای جستجو است.
و فقط درصورتی که وضعیت از آنها بخواهد، ایموجی ها را شامل می شود فقط طبیعی و مرتبط خواهد بود.
به عنوان مثال: اگر ما در مورد ایموجی ها یا حیوانات صحبت می کنیم (ما ایموجی های حیوان را در دسترس داریم) یا چیزی که توسط یک ایموجی نشان داده می شود، می توانیم یکی از آنها را در عنوان یا توضیحات متا وارد کنیم.
دو روش برای تحریک و استفاده از ایموجی ها در SERP وجود دارد. یا با استفاده از ایموجی (مانند جستجو با استفاده از کلمات) جستجو می کنید و نتایج ترکیبی را مشاهده خواهید کرد.

گزینه دوم، با استفاده از کلمات جستجو کنید و در میان متن عادی، شکلک ها را در نتایج جستجو مشاهده کنید.

گوگل تصمیم گرفت از ایموجی ها پشتیبانی کند، با نشان دادن مواردی که فقط مربوط به آن است.
بنابراین بستگی به آنچه کاربر جستجو می کند و چقدر مناسب برای دیدن نتایج با ایموجی ها (در جستجوی پرداخت شده و نتایج ارگانیک) است.

بخش سوم:

ارتقاء سئو محلی از طریق Emojis

اگر بخواهیم فروشگاه ها و فروشگاه هایی را در نزدیکی شما بخریم ، از خدمات مراقبت از Emojis شگفت زده می شود.
از emojis های SEO در جستجوی استفاده می شود ، به عنوان مثال ، هنگامی که ما به جستجوی غذا ، محل اسکان ، فعالیت های خاص ، فعالیت های مختلف و انواع دیگر می پردازیم.
با نگاهی به مثال زیر می توانیم نتایج را مانند آنچه که در جستجوی کلمه خاص هست را ببینیم.

وقتی صفحه را پیمایش کردیم، می توانیم نتیجه واحدی را مشاهده کنیم که از ایموجی های پیتزا در توضیحات متا استفاده می کرد:
قبل از دیدن صفحه نتایج ، درست پس از تایپ کردن 🍕 ، ما پیشنهادات دیگری را توسط Google دریافت کردیم ، همانطور که در تصویر بعدی می بینید.

یکی از این نتایج یک نام تجاری – Pizza Hut است که فقط می تواند به معنای این باشد که افراد برای جستجوی نام های تجاری از emojis نیز استفاده می کنند.
این نشانگر خوبی از قدرت ایموجی ها است. دلیل عالی دیگر استفاده از آن در سئو محلی.


بخش چهارم:

تجربه کارآیی همه کاره با استفاده از Emojis

تجربه کاربری یک شاخص شناخته شده از کیفیت است و گوگل همواره تأکید زیادی روی آن کرده است.
از طریق تلفن همراه ، UX یک سیگنال رتبه بندی قطعی است زیرا به روزرسانی الگوریتم دوستانه موبایل Google است که صرفاً روی تجربه کاربر متمرکز شده است.
تجربه کاربر نسبت به وب سایت های سریع بیشتر از این است. این امر همچنین به ناوبری بهتر در وب سایت، تعامل بهتر انسان و رایانه در پایان مرتبط است. دو مورد وجود دارد که باید تصدیق کنید:
استفاده از ایموجی ها می تواند یک بهبود در UX باشد ، با کمک به کاربران می توانید نتایج سریع تر و جستجوی سریع تر از طریق این کدهای کوچک را داشته باشید.
این امر می تواند با ارائه نتایج با استفاده از کدهای زبانی مشابه کاربر ، تجربه کاربر را بهبود بخشد (جستجو با استفاده از ایموجی ها ، دریافت نتایج با ایموجی ها).


بخش پنجم:

از Emojis برای افزایش ضریب اعتماد استفاده کنید!

شخصیت های Emoji می توانند بخشی از مطالب شما را بیشتر دوست داشته باشند و ضریب اعتماد را تقویت کنند.
اصولاً این شخصیت های خاص از آنجا که شما با همان زبانی که از آنها استفاده می کنید ارتباط عمیقی با کاربران ایجاد می کنند.
در حالی که برخی می گویند این ویژگی بیشتر یک موضوع جدید است و نه مفید ، من فقط می توانم مخالف باشم.
حتی اگر آنها نمایانگر مقدار زیادی نیستند، به درستی مورد استفاده قرار می گیرند ، هنگامی که این نیاز به وجود می آید ارزش بالایی دارند و ضریب اعتماد را افزایش می دهند، که بسیار مهم است. این می تواند باعث به یاد ماندنی و فروش آینده شود.
مطالعات زیادی برای مشاهده ارتباط بین استفاده از ایموجی ها و اعتماد انجام شده است.
جیوبو بابین، استادیار اقتصاد دانشگاه وسترن ایلینویز، کشف کرد که به نظر می رسد که تمایل به اعتماد به نفس ایموجی ها حداقل به اندازه متن ساده مهم باشند. متن همچنین اعتماد را تقویت می کند ، اما ایموجی ها اثر قوی تری دارند.
یک مطالعه دیگر در مورد هلن وال ، لیندا کای از دانشگاه Edge Hill و استفانی مالون از دانشگاه کاتولیک استرالیا ، تأثیر استفاده از ایموجی ها و میزان اعتماد به یک سایت دوست یابی مانند Match.com را نشان داد.
نتایج تحقیق موفقیت بیشتری در یافتن مسابقه در بین افرادی که مرتبا از ایموجی استفاده می کنند نشان داد. همچنین کاربرانی که احتمالاً قصد ازدواج داشتند ، از ایموجی ها استفاده کردند.
نتیجه
اگر می خواهید در پیاده روی باشید ، استفاده از ایموجی ها و سایر ویژگی های Google فعال شده فقط می تواند کمپین های بازاریابی دیجیتال شما را تکمیل کرده و نتایج شما را بهبود بخشد.
قبل از هرگونه تغییر چشمگیر ، حتماً از دستورالعمل ها و بهترین روش ها در صنعت پیروی کنید.
ارزش وزن Emojis در SERP است و علاوه بر این به استراتژی بازاریابی محتوا شما کمک می کند. به طور صحیح استفاده می شود, هنگامی که نیاز به وجود می آید و اهمیتی را فراهم می کند، ایموجی ها می توانند CTR را تقویت کرده و از SEO محلی استفاده کنند.



هیچ نظری موجود نیست: