۱۴۰۱ فروردین ۱۶, سه‌شنبه

کارگاه حضوری «سیستم ارتعاش ثروت»

 

 

الگویی که پس از تحقیقاتم پیدا کردم را تصمیم گرفتم با هیچکس به اشتراک نگذارم تا وقتی که به مدت 3 سال آنرا در بوته آزمایش بگذارم و نتایج آنرا بتوانم ببینم؛ به همین دلیل 3 سال پیاپی از این سیستم استفاده کردم و نتایج کم کم هویدا شد. تا جایی که از یک نفری که با سرمایه صفر بدون هیچ پشتوانه مالی و موفقیت قابل حدس در آینده تبدیل شدم به یک کارآفرین به دو کسب و کار موفق و 35 کارمندی که عاشقانه کارشان را انجام میدهند و روز به روز درحال پیشرفت خود و کسب و کارهایم هستند.

امروز اما این محدودیت را کنار گذاشتم و در کارگاه حضوری دو روزه سیستم ارتعاش ثروت، تصمیم گرفتم این سیستم را جمع محدودی از کاربران مشتاق آموزش بدهم تا بتوانند به کمک آن، از مسیر آسان به سمت ثروت و موفقیت مالی حرکت کنند.

کارگاه حضوری سیستم ارتعاش ثروت ۸ ساعت و در دو روز پیوسته برگزار میشود؛
ثبت‌نام در کارگاه با ظرفیت بسیار محدود انجام میشود به دلیل هماهنگی زیاد و اهمیت تمرینات گروهی برای درک و استفاده سریع از آموزش‌ها به جهت استفاده بلافاصله از آن بعد از اتمام کارگاه و دریافت نتایج زودهنگام… اگر میخواهید در این کارگاه ثبت‌نام کنید، ظرفیت تا زمانی که آزاد هست ثبت‌نام کنید در صورت تکمیل تحت هیچ شرایطی ظرفیت اضافه نخواهد شد.





سوالات خود را میتوانید از طریق زیر با ما مطرح کنید
پشتیبانی تلگرام
 t.me/modireideals

whatsapp: 09128384678


هیچ نظری موجود نیست: