۱۳۹۹ شهریور ۸, شنبه

جلسه اول - قدم اول استاد عباسمنش

به لطف خدای مهربان دوره فوق العاده ۱۲ قدم با هدف تحول زندگی در تمام جنبه‌های مالی‌، روابط‌، معنویت و سلامتی بر روی سایت قرار گرفت.

من بیش از ۱۲ سال است که تمام تمرکزم را بر درک قوانین کیهانی و تحول زندگی خود و سپس آموزش آن به دوستانی که آماده دریافت این آگاهی‌ها هستند‌، قرار داده‌ام.

چه روزها و شبهایی که با ذوق و اشک خدایم را صدا زدم و از او بابت الهاماتی که به من داشته سپاسگزاری کرده‌ام.

من با عمل واقعی به الهاماتم و درکی که از قوانین کیهانی به دست آوردم در تمام جهات‌، زندگی خود را متحول کردم و تا به امروز الهام بخش میلیون‌ها نفری شدم که با ایمان و عشق آموزه‌هایم را دنبال کرده‌اند.

دلیل اینکه دوستانم خیلی زود بعد از باور کردن آموزه‌هایم و عمل به آن‌ها متحول می‌شوند این است که این آگاهی‌ها از همان منبعی می‌آیند که ما و تمام کیهان را خلق کرده و مدیریت می‌کند.


هیچ نظری موجود نیست: